Trzy kolory („M jak mieszkanie” X 2011)

Barwy podstawowe:czerwony, żółty i niebieski tworzą wyrazisty zestaw dominujący w mieszkaniu. Wesoły wystrój nawiązuje do kierunków sztuki XX wieku: pop-artu i geometrycznej abstrakcji grupy De Stijl.

Obraz domu („M jak mieszkanie” XI 2011)

Projektowanie jest sztuką- przekonują o tym dokonania architektów wnętrz....

Kąpiel na dobry sen („Cztery Kąty„ III 2012)

Sypialnia połączona z łazienką to dla niektórych wciąż ekstrawagancja,dla innych – wygodne rozwiązanie gwarantujące pełny relaks.

Dobre zestawienia - (Magazyn „Dobre Wnętrze” XI 2012)

(...)Załóżmy , że mamy nowocześnie urządzone mieszkanie, a jednocześnie jeden mebel „ po prababci”.(...) - radzi architekt Zuzanna Krasuska z pracowni projektowej Tandem Design.-Nie powinniśmy jednak kierować tam światła typu”spot”, gdyż nasz antyk będzie odbierany jako eksponat muzealny, a nie rzecz użytkowa. Miękkie, nastrojowe oświetlenie w postaci lamp stołowych lub podłogowych sprawdzi się znacznie lepiej. Należy tez unikać umieszczania w bezpośrednim sąsiedztwie pojedynczego stylowego mebla historyzujących dodatków, niech stanowią one echo pojawiające się w dalszych partiach wnętrza.(...)

Dobre zestawienia - (Magazyn „Dobre Wnętrze” I 2013)

(...)Rzadko używam jednej serii lamp w pomieszczeniach o nowoczesnym charakterze - mówi architekta Zuzanna Krasuska.- Staram się jednak, by oprawy korespondowały ze sobą stylistycznie. Kieruje się kształtem klosza, gatunkiem materiału, z jakiego wykonana jest lampa,(np. tworzywo sztuczne), kolorystyką lub rodzajem połysku(chrom, satyna itp.).Zdarza się też, że lampa mnie zauroczy, wtedy pozostałe stanowią tło dla „ tej jedynej”.(...)

Dobre zestawienia - (Magazyn „Dobre Wnętrze” III 2013)

(...)Architektka Zuzanna Krasuska radzi osobom posiadającym  księgozbiór „na całą ścianę” twórczo pobawić się strukturą regału – zestawiać półki otwarte z zamkniętymi, uprzestrzennić mebel, różnicując głębokości i kąty umocowania poszczególnych półek, akcentować miejsce ekspozycji przedmiotów dekoracyjnych lub wyjątkowych książek, wykorzystując kontrast materiałowy, kolorystyczny albo oświetlenie. (…)